Francisco Álvarez – Lluvia d’Agostu

El 20 de Payares de 1936 morría un home y nacía un mitu. Buenaventura Durruti, el mecánicu, el pistoleru anarquista, l’ espropiador de bancos, el cenetista carismáticu, el milicianu de la Barcelona antifascista.

Mediu sieglu dempués, una periodista francesa enfótase n’ esclariar el misteriu de la muerte del revolucionariu llexendariu n’ aquel Madrid que-y negaba’ l pasu al avance fascista. Nesta investigación vamos ser testigos del primer gran atracu a mano armada nel Estáu español, el del Bancu d’España en Xixón, vamos siguir los pasos clandestinos de Durruti y los sos compañeros Ascaso y Jover per América Llatina, vamos acompañalos al esiliu francés pa prepa- rar la insurrección y vamos empobinar pa Zaragoza cola Columna Durruti llueu de parar el golpe militar en Cataluña. Una búsqueda que va llevar a la periodista a topase coles pantasmes de la so propia historia familiar.

Dempués d’ una fondera documentación historiográfica, Francisco Álvarez recrea con maestría los ambientes de la época, evoca brillantemente a los sos protagonistes, y devuelve a la vida, baxo la lluvia fino d’ agostu, al iconu d’ aquella revolución llibertaria que duró un branu enforma curtiu.

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *